Friday, July 3, 2009

JUNIOR CIRCUIT ~ N. SEMBILAN Leg

Topic is now open for this weekend Circuit at Seremban.

3 comments:

Zainal Hashim said...

I received this in mymail today commented by Anonymous. Normally I would not publish anything from Anonymous commenter but I will make this as an excption.

This comment may have come from a Bowler or from one of the coaches. Anyway here is how the comment goes......

quote "hahahaa....kami akan bermain bersungguh2 uncle. insyaallah berkat doa uncle and parent yg lain kami akan berjaya tapi doa yg sebalik nya tak tau la.....Harap2 juga kami tidak membazir duit sponsor.."unquote

Insya'allah.... you will do your best I am sure. Good Luck & High Scores!

botak said...

Macam kenal je dari mana dan kumpulan mana. Kalau betul la budak 2 yang tulis dan idea ini bagus la. Tapi kalau idea datang dari parent masaalah ni.Janganlah gunakan budak 2 untuk tunjuk kesalahan dan kebetulan. Dari cara tulis dan susun bukan dari budak 2 ni. Hopefully u will do your best.

botak said...

circuit n.sembilan dah lepas. Tahniah bagi yag dapat masuk ke top 8. So bagi anonymous to macam mana? Tak de ke komen kamu tu? Berjaya ke tidak? Ada kemajuan ke
atau sama je? Berbaloi tak sponsor? Yang mana dalam AA training 5 kali seminggu tu sedar la sikit k. Tak semestinya kamu dapat masuk program AA selangor tu kamu bagus. Di luar lagi ramai lagi yang bagus cuma mereka tak dapat peluang je mengikuti program AA. Tidak tahu tarikh pemilihan AA program yang kedua dibuat. Apa yang menyedihkan duit MSN pun dibazirkan senag 2 je. Merugikan NEGARA KITA MALAYSIA. Macam mana malaysia nak dapat ramai champion kalau mcm ini lah gayanya. So admin make sure tak de anonymous dipublish kat dalam site ini. Biar diorang register dulu. Apa nak takut kalau dipihak yang benar. Demi kemajuan sukan Malaysia. STBA 04 dan MSN tolong bukak mata sikit ye.